Nabór na wolne stanowiska pracy w nowo powstającej firmie. - Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie

Obrazek dla: Zaproszenie dla pracodawców, zatrudniających...

23.04.2025

Zaproszenie dla pracodawców, zatrudniających...

Zapraszamy przedstawicieli dużych i średnich przedsiębiorców, prowadzących działalność na terenie Powiatu Goleniowskiego i zatrudniających cudzoziemców, na spotkanie z...

Obrazek dla: Urząd nie pracuje 02 maja br.

16.04.2025

Urząd nie pracuje 02 maja br.

Na podstawie Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie Nr 01/2025  dzień 02 maja 2025r., ustala się dniem wolnym od pracy w zamian za święto...

Obrazek dla: Zmiany w dostępie do Filii PUP w Nowogardzie

10.04.2025

Zmiany w dostępie do Filii PUP w Nowogardzie

Informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi na terenie Placu Wolności, zamknięte zostało przejście przy Ratuszu w kierunku Powiatowego Urzędu Pracy oraz...

Obrazek dla: Informacja porządkowa.

06.03.2023

Informacja porządkowa.

Informujemy, że wejście do siedziby Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie, mieści się na I piętrze budynku „Cisy" ( pod tym samym adresem: Plac Wolności 9, 72-200...

Obrazek dla: Uwaga!!! Informacja o aktualnych zasadach rejestracji...

25.01.2022

Uwaga!!! Informacja o aktualnych zasadach rejestracji...

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie informuje, że rejestracja osób bezrobotnych będzie się odbywać wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem portalu praca.gov.pl ...


Nabór na wolne stanowiska pracy w nowo powstającej firmie.

Print Drukuj
Firma Granly Steel Polska sp. z o.o., rozpoczynająca swoją działalność W Goleniowie ,będąca liderem na rynku europejskim, specjalizująca się w produkcji konstrukcji spawanych, poszukuje pracowników do pracy .
 
Stanowisko:
Office Manager
Wynagrodzenie miesięczne: minimum 6000 PLN brutto, plus premie od efektów pracy.
 
Podstawowe zadania:
-komunikacja pomiędzy służbami firmy
-prowadzenia biura zarządu
-promocja firmy
-kontakt bezpośredni z firmą zagraniczną
-koordynacja korespondencji             
-przygotowywanie zamówień
-kontakty z dostawcami urządzeń biurowych i materiałów piśmienniczych
-koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich
-rezerwacje biletów
-kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami
-odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji
-dystrybucja poczty wśród pracowników
-wykonywanie zestawienia wydatków dla księgowości
-rekrutacja pracowników niższego szczebla
-nadzór nad regulaminami firmy
-nadzór nad poleceniami i zarządzeniami
Oczekiwania:
-wyższe wykształcenie
-bardzo dobre umiejętności organizacyjne
-komunikatywność
-znajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windows
-bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania:
Studia wyższe, biegła znajomość j. angielskiego.
 
Stanowisko:
Projekt Manager
Wynagrodzenie miesięczne: minimum 6.500 PLN brutto plus premie od osiągniętych efektów.
 
Zakres obowiązków:
-nadzór nad jakością oraz terminowością projektów realizowanych przez zespół realizujący zadania   koordynowanie projektów, w tym zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie,
-bieżąca kontrola projektu, w tym:
 -nadzorowanie realizacji projektu w założonym budżecie, czasie i zakresie
 -monitorowanie pracy zespołu (rozdzielanie i koordynowanie zadań)
 -monitorowanie i raportowanie postępu prac w ramach projektów
 -identyfikowanie czynników ryzyka
 -tworzenie i utrzymywanie dokumentacji warsztatowej
Wymagania:
-wykształcenie wyższe,
-znajomość języka angielskiego (komunikatywnie),
-dobra znajomość pakietu MS Office (w tym MS Project),CAD
-doświadczenie w prowadzeniu projektów 
-doświadczenie w koordynowaniu prac zespołu
-samodzielność, decyzyjność, inicjatywa w działaniu, zorientowanie na osiąganie celów,
-umiejętność  rozwiązywania konfliktów i problemów,
-asertywność i odporność na stres.
 
Stanowisko:
Quality Manager
Wynagrodzenie miesięczne: minimum 10.000 PLN brutto plus premie od efektów pracy
Quality Manager podlega bezpośrednio zarządzającemu.
 
Podwładni:
  podwładnymi są członkowie działu ds. jakości , kontrolerzy i technolodzy.
Podstawowe zadania:
-koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości,
-tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów czy usług, 
-rozwój systemów zarządzania jakością (np. zgodnie ze standardami ISO 9001 ). doradzanie klientom we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług - od badań, planowania, wprowadzania, wdrażanie i nadzór nad outsourcingiem usług.
Do obowiązków należy też udział w przygotowywaniu umów handlowych (gwarancje jakości), opiniowanie, wymiana informacji z działami produkcyjnymi, wdrażanie i nadzór nad systemem informacji technicznych i prawnych o produktach, monitorowanie parametrów jakościowych w wytwarzanych produktach czy oferowanych usługach, współpraca z urzędami i innymi organizacjami, 
Inne obowiązki: audyt wewnętrzny, przygotowywanie i wprowadzania procedur i instrukcji, przygotowywanie raportów i prezentacji jakościowych dla zarządu.
Oczekiwane kompetencje: wymagane jest wykształcenie wyższe techniczne. Konieczna jest znajomość norm i procedur linii ISO, umiejętność przeprowadzanie wewnętrznych audytów, 
Oczekiwania:
wyższe wykształcenie techniczne/certyfikat IWE
bardzo dobre umiejętności organizacyjne
komunikatywność
znajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windows
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
 
Stanowisko:
Financial Manager
Wynagrodzenie miesięczne: minimum 6000 PLN brutto plus premie od efektów pracy
 
Zakres obowiązków:
-prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi regulacjami rachunkowymi oraz podatkowymi
-przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych
-sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (NBP, GUS)
-przygotowanie wszelkich sprawozdań i zestawień ad hoc
-obsługa audytów
-zarządzanie podległym zespołem
Wymagania
kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego, w firmie o profilu produkcyjnym                                                          -kierunkowe wykształcenie wyższe
znajomość ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych
znajomość języka angielskiego dodatkowym atutem
bardzo dobre kompetencje zarządzania zespołem
wysokie zdolności interpersonalne
 
Stanowisko:
Monter konstrukcji spawanych
Stawka godzinowa brutto: 27-35 PLN/godz.  w zależności od umiejętności plus premie 
 
Wymagania:
• doświadczenie w pracy na danym stanowisku
• umiejętność montowania oraz łączenia według rysunku technicznego
• bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
• umiejętność szlifowania
• dyspozycyjność
 
Stanowisko:
Spawacz MAG 135,136
Stawka godzinowa brutto: 30-40 PLN/godz. w zależności od umiejętności plus premie
 
Wymagania:
doświadczenie w pracy na danym stanowisku min. 2 letnie
aktualne uprawnienia spawalnicze metodą MAG 135 i/lub 136
umiejętność montowania oraz łączenia według rysunku technicznego oraz umiejętność szlifowania
dyspozycyjność
 
Stanowisko:
Ślusarz konstrukcji spawanych
Stawka godzinowa brutto: 21-24 PLN/godz.  w zależności od umiejętności plus premie
 
Wymagania:
• doświadczenie w pracy na danym stanowisku
• umiejętność szlifowania
• dyspozycyjność
Zapewniamy:
pracę w nowoczesnej firmie
dodatkowe ubezpieczenie na życie
zwrot kosztów dojazdu do pracy
pełen pakiet socjalny
paczki na święta                                                                                                                                          
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego  na e-mail: aplikujipracuj@wp.pl  
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami . 
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartej w mojej ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych(tekst jednolity: Dz.U. 2016 r .poz. 922).
                                                                                                                                        

Obrazek dla: Życzenia z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb...

27.01.2022

Życzenia z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb...

Miło nam poinformować, że z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia otrzymaliśmy życzenia od Pani Minister Rodziny i Polityki Społecznej a także od Zarządu...

Obrazek dla: Dyplom od Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii

29.01.2021

Dyplom od Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii

Miło nam poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii dyplomem za wdrażanie w 2020r Tarczy Antykryzysowej.

Obrazek dla: Wyróżnienia dla PUP Goleniów od Ministra Rodziny Pracy i...

15.04.2019

Wyróżnienia dla PUP Goleniów od Ministra Rodziny Pracy i...

W związku z zaproszeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Elżbiety Rafalskiej oraz Sekretarza Stanu Stanisława Szweda w dniu 5 kwietnia 2019 r., Pani...

Obrazek dla: Wyróżnienie dla naszego urzędu od Ministra Rodziny, Pracy...

26.01.2018

Wyróżnienie dla naszego urzędu od Ministra Rodziny, Pracy...

24 stycznia 2018 r. na zaproszenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Elżbiety Rafalskiej oraz Sekretarza Stanu Stanisława Szweda, Dyrektor Powiatowego Urzędu...

Obrazek dla: Podziękowania od Pana Starosty, Rady i Zarządu Powiatu.

29.01.2018

Podziękowania od Pana Starosty, Rady i Zarządu Powiatu.

Miło nam poinformować, że z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia otrzymaliśmy podziękowania od władz powiatu.

Obrazek dla: Dzień Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia

26.01.2017

Dzień Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia

Miło nam poinformować, że z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb zatrudnienia, otrzymaliśmy życzenia od Pana Starosty Goleniowskiego, Tomasza Kulinicza. Dziękujemy. ...

Obrazek dla: Wyróżnienie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie

03.02.2016

Wyróżnienie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie

Miło nam powiadomić Państwa, że Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie otrzymał wyróżnienie za uzyskanie najwyższej oceny z obsługi klientów powiatowych urzędów pracy w...

Obrazek dla: Nowa elewacja urzędu

02.04.2012

Nowa elewacja urzędu

&imagePreview=1 &imagePreview=1 ...


5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lutego 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

E-urząd(skrzynki podawcze urzędu):
       


 epuaplogo

Powiatowy Urząd Pracy
w Goleniowie
 

ul. Zakładowa 3 
72-100 Goleniów 
woj. zachodniopomorskie 
tel./fax 91 418-34-95 
tel./fax 91 418-53-67 
tel./fax 91 418-25-77 
tel./fax 91 418-20-98 
 Sekretariat nr wew. 111, 126, fax 112 
e-mail: szgo@pupgoleniow.pl 
lub: pup_goleniow@powiat-goleniowski.pl
epuap: /pupgoleniow/SkrytkaESP
 
 

Powiatowy Urząd Pracy 
filia Nowogard 

pl. Wolności 9 
72-200 Nowogard 
woj. zachodniopomorskie 
tel./fax 91 392-13-76 
tel./fax 91 392-18-13 
tel./fax 91 577-78-07 
  
e-mail: szgono@pupgoleniow.pl
 


NIP 856-12-17-304
 

 
 
 

Infolinia dla klientów urzędu: 19524
z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora, z telefonów komórkowych wg taryfy operatora