Nabór na stanowisko Główny Księgowy - Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie

Logotypy

Ważne

Obrazek dla: Informacja o PIT-11

27.01.2025

Informacja o PIT-11

Informujemy, iż od 3 lutego jest możliwość odbioru deklaracji PIT-11 w sekretariatach PUP w Goleniowie i Filii PUP w Nowogardzie. Deklaracje można odbierać do 14 lutego. ...

Obrazek dla: Informacja porządkowa.

06.03.2023

Informacja porządkowa.

Informujemy, że wejście do siedziby Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie, mieści się na I piętrze budynku „Cisy" ( pod tym samym adresem: Plac Wolności 9, 72-200...

Obrazek dla: Uwaga!!! Informacja o aktualnych zasadach rejestracji...

25.01.2022

Uwaga!!! Informacja o aktualnych zasadach rejestracji...

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie informuje, że rejestracja osób bezrobotnych będzie się odbywać wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem portalu praca.gov.pl ...

Obrazek dla: Zatrudnienie cudzoziemców - informacje.

13.01.2023

Zatrudnienie cudzoziemców - informacje.

Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie informuje, że w celu usprawnienia rozpatrywania wniosków i skrócenia czasu oczekiwania na wpis do ewidencji, rejestracja oświadczeń o...


Zagnieżdżone portlety vhfghjfg

Aktualności i komunikaty

Nabór na stanowisko Główny Księgowy

DYREKTOR  POWIATOWEGO  URZĘDU  PRACY  W  GOLENIOWIE
OGŁASZA  NABÓR  NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE
 
Główny Księgowy
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Goleniowie
ul. Zakładowa 3, 72-100 Goleniów
 
Liczba wolnych miejsc: 1
 
Wymiar etatu: 1/1
 
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie, ul. Zakładowa 3, 72-100 Goleniów.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – przekroczył 6%.
 
Pracodawca zastrzega sobie prawo do możliwości nierozstrzygnięcia konkursu.
 
1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie:
    • ukończone studia wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse i    
posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości;
  • ukończenie średniej policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
  1. doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań dotyczących czynności finansowo-księgowych jednostek administracji państwowej czy samorządowej;
  2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli znajomość języka polskiego jest potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
 
2. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność obsługi komputera (Pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych;
  2. znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r.;
  3. znajomość ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.;
  4. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
  5. znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu związanego ze stanowiskiem;
  6. zdyscyplinowanie, samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, terminowość;
  7. umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie ze stresem.
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  4. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Współdziałanie z bankami, w szczególności w sprawach dotyczących obsługi rachunków bankowych Urzędu.
  6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki.
  7. Dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego Powiatowego Urzędu Pracy.
  8. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych sprawozdań z zakresu działania PUP.
  9. Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem.
  10. Nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne PUP.
  11. Opracowywanie projektów planów finansowych PUP i ich zmian, na podstawie informacji o planowanej wysokości dochodów i wydatków, przekazywanych przez poszczególnych pracowników PUP.
  12. Dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie Dyrektora PUP o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz prawidłowości wydatkowania środków otrzymanych na wydatki z budżetu państwa, Funduszu Pracy, budżetu samorządu i innych funduszy celowych.
  13. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad dokonywania wydatków publicznych (w sposób terminowy, celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów).
  14. Nadzór nad prawidłowością umów zawieranych przez PUP pod względem finansowym.
  15. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych.
  16. Zapewnienie ochrony mienia będącego w posiadaniu jednostki.
  17. Nadzór nad pracą wieloosobowego stanowiska ds. finansowo – księgowych, w tym dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy poszczególnych pracowników oraz nadzorowanie ich wykonywania.
  18. Sprawowanie kontroli zarządczej.
  19. Dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników.
  20. Określanie zakresów czynności podległych pracowników.
  21. Dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników, a w szczególności umożliwienie pracownikom uczestniczenia w szkoleniach.
  22. Wyznaczanie zastępstwa w przypadku urlopu lub długotrwałej nieobecności w pracy pracownika.
  23. Powierzanie w uzasadnionych przypadkach podległym pracownikom wykonywania czynności i zadań dodatkowych nieobjętych zakresem czynności.
  24. Opiniowanie doboru obsady kadrowej, wnioskowanie wysokości wynagrodzenia, przeszeregowań, nagród, premii i kar dotyczących podległych pracowników.
  25. Obsługa systemu bankowości elektronicznej i dokonywanie płatności.
  26. Planowanie, rozliczanie i ewidencjonowanie środków budżetowych.
  27. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym.
  28. Planowanie wydatkowania środków FP, PFRON, EFS, KFS i innych środków pochodzących z funduszy unijnych.
  29. Przestrzeganie i kontrola dyscypliny wydatków z FP, PFRON, EFS, KFS i innych środków pochodzących z funduszy unijnych.
  30. Rozliczanie i ewidencjonowanie operacji finansowych z FP, PFRON, EFS i innych środków pochodzących z funduszy unijnych.
  31. Przestrzeganie, kontrola dyscypliny finansów publicznych dotyczących środków budżetowych.
  32. Ewidencja operacji finansowych Funduszu Pracy, EFS, Budżetu, ZFŚS, PFRON i innych funduszy celowych w ujęciu syntetycznym i analitycznym.
  33. Analiza ponoszonych wydatków budżetowych i z Funduszu Pracy oraz sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych oraz innych występujących jednorazowo.
38) Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych.
  1. Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania procesów związanych z gromadzeniem środków publicznych oraz ich rozdysponowaniem.
  2. Sporządzanie bilansu, rachunku zysku i strat, zestawień zmian w kapitale własnym (funduszu jednostki).
  3. Bieżące archiwizowanie dokumentów według kategorii wydatków i okresów księgowych.
  4. Przekazywanie dokumentów do składnicy akt.
  5. Realizacja zadań wynikających z zarządzeń wewnętrznych Dyrektora PUP.
  6. Stała współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.
  7. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora zleconych na piśmie bądź ustnie.
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Umowa o pracę.
  2. Praca administracyjno-biurowa (obsługa urządzeń i sprzętu biurowego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin).
  3. Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy: 1/1 etatu.
  4. Praca od poniedziałku do piątku.
  5. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie, ul. Zakładowa 3.
  6. Usytuowanie i dostęp do stanowiska pracy: pomieszczenie biurowe na pierwszym piętrze budynku niedostosowane do poruszania się na wózku inwalidzkim.
 
5. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
  3. oświadczenie - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załączonego wzoru);
  4. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia;
  5. kopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (według załączonych wzorów),
       ponadto osoba wyłoniona na ww. stanowisko jest zobowiązana dostarczyć przed            
       zatrudnieniem oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za          
       przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne        
       przestępstwo skarbowe;
  1. oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku
(według załączonego wzoru);
  1. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych zgodnie z    
         ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 
  1. Oświadczenie o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
6.            Termin, sposób i miejsce składnia dokumentów aplikacyjnych:
 
  1. Termin:
Do dnia 30 grudnia 2024 r. do godziny  1500.
 
  1. Sposób:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem          
„Nabór na stanowisko GŁÓWNY KSIĘGOWY w nieprzekraczalnym terminie do dnia

30grudnia 2024 r. do godziny 1500 „

 
3) Miejsce:
Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie ul. Zakładowa 3, 70-100 Goleniów, (zaklejoną kopertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie urzędu – I piętro).
 
W przypadku wysłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie.
 
 
7.           Informacje dodatkowe:
 
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
 
O terminie i miejscu postepowania kwalifikacyjnego kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu kontaktowego. 
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) na stronie internetowej Powiatowego Urzędu pracy w Goleniowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
 
Goleniów, dnia 20.12.2024 r.
 
 
                                                                                                     Dyrektor Powiatowego
                                                                                                          Urzędu Pracy w Goleniowie
                                                                                                              mgr Urszula Witkowska
 
 
 
 
Pliki do pobrania:
  1. Oświadczenie o niekaralności.
  2. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  3. Oświadczenie stwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku.
  4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
  5. Oświadczenie -Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  6. Klauzula informacyjna.

Z życia urzędu

Obrazek dla: Życzenia z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb...

27.01.2022

Życzenia z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb...

Miło nam poinformować, że z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia otrzymaliśmy życzenia od Pani Minister Rodziny i Polityki Społecznej a także od Zarządu...

Obrazek dla: Dyplom od Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii

29.01.2021

Dyplom od Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii

Miło nam poinformować, że zostaliśmy wyróżnieni przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii dyplomem za wdrażanie w 2020r Tarczy Antykryzysowej.

Obrazek dla: Wyróżnienia dla PUP Goleniów od Ministra Rodziny Pracy i...

15.04.2019

Wyróżnienia dla PUP Goleniów od Ministra Rodziny Pracy i...

W związku z zaproszeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Elżbiety Rafalskiej oraz Sekretarza Stanu Stanisława Szweda w dniu 5 kwietnia 2019 r., Pani...

Obrazek dla: Wyróżnienie dla naszego urzędu od Ministra Rodziny, Pracy...

26.01.2018

Wyróżnienie dla naszego urzędu od Ministra Rodziny, Pracy...

24 stycznia 2018 r. na zaproszenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Elżbiety Rafalskiej oraz Sekretarza Stanu Stanisława Szweda, Dyrektor Powiatowego Urzędu...

Obrazek dla: Podziękowania od Pana Starosty, Rady i Zarządu Powiatu.

29.01.2018

Podziękowania od Pana Starosty, Rady i Zarządu Powiatu.

Miło nam poinformować, że z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia otrzymaliśmy podziękowania od władz powiatu.

Obrazek dla: Dzień Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia

26.01.2017

Dzień Pracownika Publicznych Służb Zatrudnienia

Miło nam poinformować, że z okazji Dnia Pracownika Publicznych Służb zatrudnienia, otrzymaliśmy życzenia od Pana Starosty Goleniowskiego, Tomasza Kulinicza. Dziękujemy. ...

Obrazek dla: Wyróżnienie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie

03.02.2016

Wyróżnienie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Goleniowie

Miło nam powiadomić Państwa, że Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie otrzymał wyróżnienie za uzyskanie najwyższej oceny z obsługi klientów powiatowych urzędów pracy w...

Obrazek dla: Nowa elewacja urzędu

02.04.2012

Nowa elewacja urzędu

&imagePreview=1 &imagePreview=1 ...


logotyp ukraina

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

E-urząd(skrzynki podawcze urzędu):
       


 epuaplogo

Powiatowy Urząd Pracy
w Goleniowie
 

ul. Zakładowa 3 
72-100 Goleniów 
woj. zachodniopomorskie 
tel./fax 91 418-34-95 
tel./fax 91 418-53-67 
tel./fax 91 418-25-77 
tel./fax 91 418-20-98 
 Sekretariat nr wew. 111, 126, fax 112 
e-mail: szgo@pupgoleniow.pl 
lub: pup_goleniow@powiat-goleniowski.pl
epuap: /pupgoleniow/SkrytkaESP
 
 

Powiatowy Urząd Pracy 
filia Nowogard 

pl. Wolności 9 
72-200 Nowogard 
woj. zachodniopomorskie 
tel./fax 91 392-13-76 
tel./fax 91 392-18-13 
tel./fax 91 577-78-07 
  
e-mail: szgono@pupgoleniow.pl
 


NIP 856-12-17-304
 

 
 
 

Infolinia dla klientów urzędu: 19524
z telefonów stacjonarnych opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy operatora, z telefonów komórkowych wg taryfy operatora